• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Перевірка контрагентів за допомогою Електронного кабінету платника

26 червня 2024, 16:58

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Важлива Інформація (4)

Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету зі змінами та доповненнями (далі – Порядок № 637). Пунктом 22 розд. ІІ Порядку № 637 визначено, що платникам податків надається право отримати податкову інформацію про інших платників податків за попередньо наданою згодою таких осіб, у вигляді документа за формою згідно з додатком 5 до Порядку № 637, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу.

Для надання податкової інформації іншим платникам податків, платник податків через Електронний кабінет може надати контролюючому органу згоду на розкриття іншому платнику податків податкової інформації про нього у самостійно визначеному обсязі (далі – Згода), шляхом вибору інформації, яка може бути надана платнику податків (п. 23 розд. ІІ Порядку № 637).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.taх.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

Режим «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Електронного кабінету надає платнику (юридичній особі) можливість надати Згоду та припинити її дію. Фізичні особи мають можливість надати (припинити дію) Згоду у режимі «Згода» меню «Налаштування» приватної частини Електронного кабінету. Згода діє до моменту припинення такої Згоди платником, який її надав.

Припинити дію Згоди можна шляхом натискання позначки «Х» у блоці даних, в якому зазначені податковий номер контрагента та перелік доступної йому інформації, та підтвердити припинення Згоди натиснувши кнопку «Так».

Крім того, у разі відсутності згоди на розкриття інформації іншим платникам, за допомогою Електронного кабінету можна перевірити контрагента і дізнатися: коли він став на облік у податкову, чи є платником єдиного податку, на якій групі знаходиться і якими видами діяльності займається, чи є платником ПДВ та багато іншого. Для отримання інформації досить знати ПІБ або найменування контрагента, а також код ЄДРПОУ.

Також, на вебпорталі ДПС реалізовано можливість платникам податків отримувати інформацію з публічних електронних реєстрів:

Реєстр неприбуткових установ та організацій;

Реєстр платників єдиного податку;

Реєстр страхувальників;

Реєстр платників ПДВ.

На період дії воєнного стану доступ до публічних електронних реєстрів здійснюється після проходження електронної ідентифікації з допомогою КЕП будь-якого надавача електронних послуг засобами Електронного кабінету.

Для перевірки контрагентів існують безкоштовні державні та недержавні сайти, в яких міститься інформація з відкритих баз даних та платні сервіси.

 Безкоштовні сайти для перевірки контрагентів:

Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Це найвідоміший і простий сервіс для перевірки контрагентів. Безкоштовно можна дізнатися інформацію про засновників і власників, статутний капітал, види діяльності, подивитися дату реєстрації та адресу, дізнатися, чи не проходить контрагент процедуру ліквідації. Для отримання інформації досить знати ПІБ (для ФОП), назву компанії або код ЄДРПОУ.

Clarity Project. Це інструмент, створений волонтерами для моніторингу бази державних закупівель Prozorro.

Опендатабот. Даний сервіс працює за допомогою мобільних додатків Telegram, Facebook Messenger, Viber і Skype. За допомогою даного реєстру можна перевірити фізичну особу, ФОП і юридичну особу. Інформація підтягується з багатьох джерел: Мін'юст, Судовий реєстр, МВС і т.д. Якщо вам потрібно перевірити пару контрагентів - це можна зробити безкоштовно, якщо хочете моніторити інформацію про партнерів постійно, прийдеться купити підписку.

Google. Після перевірки контрагента у відкритих реєстрах, не забудьте його прогуглити, адже негативні відгуки в державних реєстрах не написані.

Платні сайти для перевірки контрагентів:

Contragent. Це сервіс від компанії ЛІГА: ЗАКОН. За допомогою сервісу можна перевірити контрагента у відкритих базах даних, в санкційних списках, отримати дані про ЗЕД і т.д.

YouControl. Даний сервіс проводить перевірку в 50 реєстрах і видає резюме по контрагенту. Можна дізнатися загальну інформацію, фінансовий стан, видані ліцензії і т.д. Вартість від 680 грн / добу.

 

Інформація з реєстрів безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова»

Розділ «Реєстри» мобільного застосунку надає можливість здійснити:

- пошук фіскального чека;

- пошук марки акцизного податку;

- переглянути дані реєстру платників ПДВ;

- переглянути дані реєстру страхувальників;

- переглянути дані реєстру платників єдиного податку;

- переглянути дані реєстру неприбуткових установ та організацій.

 

Для перевірки контрагентів на предмет використання найманих працівників у господарській діяльності

Інформація про наявність у контрагента найманих працівників міститься у відомостях податкових розрахунків сум доходів, нарахованого (сплаченого) а користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Звіт 4ДФ).

Згідно ст. 17 ПКУ платник податків має право на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов’язків.

Тому дізнатися інформацію про наявність найманої праці, рівень заробітної плати, а також про субпідрядників фізичних осіб – підприємців у контрагента можливо, запропонувавши надати відомості (Звіт 4ДФ) та платіжні документи, які підтверджують факт перерахування податків і зборів на відповідні бюджетні рахунки із виплачених доходів на користь фізичних осіб.      

Якщо питання стосується новоприйнятих найманих працівників, по яких термін подання звіту не настав, у роботодавця є можливість надати інформацію у вигляді Повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Поділитись

Теги

Державна податкова служба

Новина за темою

Отримати інформацію про суму виплачених доходів та утриманих податків громадяни можуть за допомогою електронних сервісів ДПС
26/06/2024
Надання послуги з проставлення апостиля на офіційних документах, виданих Державною податковою службою України та її територіальними органами
26/06/2024
Увага семінар для платників ПДВ!
26/06/2024

Останні новини

Більше новин
Боротьба проти російських гібридних загроз і зміцнення двосторонніх відносин: Володимир Зеленський провів зустріч із Маєю Санду Боротьба проти російських гібридних загроз і зміцнення двосторонніх відносин: Володимир Зеленський провів зустріч із Маєю Санду
16/05/2025
Полтавщина зберігає лідерство за темпами сівби ярих зернових та зернобобових культур
16/05/2025
Лідери України, Франції, Великої Британії, Німеччини та Польщі провели телефонну розмову з Президентом США Дональдом Трампом
16/05/2025
На платформі Дія.Освіта оприлюднено добірку мотиваційних відео BecomingX Ukraine
16/05/2025
Правила перевезення дітей у автомобілях
16/05/2025
Пріоритет номер один – це повне, безумовне й чесне припинення вогню – виступ Президента України на саміті Європейської політичної спільноти
16/05/2025
На Полтавщині провели ярмарок вакансій для ветеранів і ветеранок у межах проєкту з реінтеграції в агросектор
16/05/2025
Зовнішня торгівля товарами Полтавської області за І квартал 2025 року
16/05/2025
Олена Зеленська ознайомилася з реалізацією реформи шкільного харчування на Волині
16/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту