Ця робота триває і наразі. Так, за 10 місяців 2024 року на гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА надійшло близько 2 тис. дзвінків від ВПО або кожний четвертий від загальної кількості дзвінків.
З урахуванням інших джерел комунікації, зокрема, Урядової гарячої лінії та кол-центру Мінреінтеграції, було опрацьовано майже 2,3 тис. звернень від осіб даної категорії.
Найбільш актуальними питаннями залишаються призначення і виплата державної грошової допомоги та гуманітарна або фінансова підтримка ВПО безпосередньо від громад, в яких вони знайшли свій прихисток. Частка цих питань перевищує 70 відсотків від загальної кількості.
Періодично з’являються запити на пошук місця проживання для окремих осіб чи цілих родин. Фахівці контакт-центру від початку повномасштабного вторгнення сприяли розміщенню майже 14 тисяч вимушених переселенців в різних комунальних закладах Полтавщини та приватних оселях небайдужих громадян.
В даному напрямку діяльності налагоджено тісну співпрацю з Департаментом освіти і науки, Управлінням у справах реінтеграції, соціального захисту ветеранів та внутрішньо переміщених осіб, іншими структурними підрозділами Полтавської ОВА та громадами.
Окрім цього оператори центру приймали заявки про вирішення комунальних, побутових проблем, пов’язаних з послугами, опалення, електро- та водопостачання, медичного обслуговування та влаштування в освітні заклади дітей, відновлення документів тощо. Більшість повідомлень надходили від вимушених переселенців, які проживають в Полтавській, Кременчуцькій, Миргородській та Лубенській ТГ.
Хоча інтенсивність дзвінків, порівняно з першими місяцями 2022 року, суттєво зменшилася, але питання від ВПО не втрачають своєї актуальності.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.