«Добре, що сьогодні зустрічаємося на такому прогресивному майданчику як Полтавська академія неперервної освіти імені М.В.Остроградського. Це сучасний заклад, який допомагає формувати суспільний світогляд. Тема тренінгу – важлива та актуальна. Інклюзія – це, насамперед, про доступність освіти для всіх, коли всім зручно незалежно від наявності особливих освітніх потреб. Цьому питанню держава приділяє значну увагу, спрямовує фінансовий ресурс. Інклюзивне навчання – постійно у фокусі профільного міністерства, обласної влади, громад», – зазначив Антон Чубенко.
В онлайн та офлайн-форматах взяли участь більше 100 учасників. Серед них – керівники та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, фахівці органів управління освіти та центрів професійного розвитку педпрацівників, вчителів закладів загальної середньої освіти.
На початку заходу хвилиною мовчання вшанували пам’ять полеглих захисників і захисниць України. Під час тренінгу обговорили ініціативу впровадження конкурсу для відзначення працівників інклюзивно-ресурсних центрів. Також Антон Чубенко вручив обласну відзнаку директорці Початкової школи №43 Полтавської міської ради Олені Осадчій.
Про сучасні підходи організації інклюзивного освітнього процесу у ЗЗСО розповіла завідувач кафедри педагогічної майстерності та інклюзивної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент Ірина Калініченко. Вона зауважила, що Полтавщина у трійці лідерів за кількістю відкритих інклюзивних класів. А в умовах повномасштабного вторгнення в області відкрили два нових інклюзивно-ресурсних центри.
«Полтавщина посідає третє місце за кількістю відкритих інклюзивних класів у громадах. Попереду – Кіровоградська і Житомирська області. Понад половину, а саме 54%, закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням, які готові надавати якісні освітні послуги для всіх дітей», – зазначила Ірина Калініченко.
Учасники тренінгу розвивали навички: організації інклюзивного навчального процесу у ЗЗСО, використання цифрових інструментів АДК у підтримці інклюзивної освіти; використання технологій штучного інтелекту як інструменту підтримки дітей з особливими освітніми потребами, підтримки дітей з функціональними зоровими труднощами.
Ірина Калініченко
Тренінг Освіта
Тренінг Освіта (3)
Тренінг Освіта (2)
Підпишіться, щоб отримувати листи.