Частіше заявники зверталися щодо вирішення своїх питань у сфері соціального захисту – кожне четверте повідомлення. При цьому, нагальними залишаються прохання щодо надання гуманітарної і матеріальної підтримки, соціальних виплат та допомоги ВПО – разом більше 70 відсотків в межах соціальної тематики.
Не втрачає актуальності сфера ЖКГ – 30 заяв і скарг. В даному випадку розподіл між напрямками, також, залишився незмінним – нарікання на неякісні комунальні послуги – 15 та протиріччя з підприємствами-надавачами в частині їх оплати – 10.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо врегулювання різних ситуацій у сфері охорони здоров’я – 11 та покращення благоустрою в населених пунктах області і ремонту доріг – 8.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Миргородської та Терешківської ТГ.
Із 163 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань майже 130 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.