11 червня 2025, 14:09
«Безбар’єрність – це не про обмеження, а про рівність і гідність для кожного. Для людей з інвалідністю і людей без інвалідності, для найстарших і найменших, для малюків у візочках і для їхніх батьків, для тих, хто має сили, і тих, хто почувається не дуже добре фізично чи психологічно, бо всі ми в якийсь момент життя так почуваємося. Безбар’єрність не ділить. Вона всіх об’єднує», — наголосила перша леді України Олена Зеленська.
Перша хвиля кампанії стартувала з відео маніфесту “Коли можеш
” і покликана пояснити шість ключових напрямків безбар’єрності: фізичний, інформаційний, цифровий, суспільно-громадянський, освітній та економічний.
Друга хвиля кампанії буде залучати людей до створення доступного середовища у своїх громадах, щоб всі незалежно від віку, статі, соціального статусу, місця проживання чи будь-яких інших ознак, мали й рівний доступ до участі в житті суспільства.
«Економічна безбар’єрність — це коли можеш працювати. Саме тому ми розвиваємо проект “Робота без бар’єрів”, щоб українці — незалежно від віку, життєвих обставин чи місця проживання — мали шанс на гідну працю. Ми надаємо як пряму підтримку — навчання, гранти на започаткування або розвиток бізнесу, — так і стимулюємо роботодавців активніше працевлаштовувати молодь, переселенців, ветеранів, людей з інвалідністю. Зокрема, вже понад 28 тисяч людей отримали державні гранти на власну справу. Крім того, близько 100 тисяч українців пройшли навчання або отримали додаткові навички — за ваучерами, у центрах профтехосвіти, або в межах програм, які ми реалізуємо спільно з міжнародними партнерами. Для роботодавців ми впровадили компенсаційні програми — аби їм було простіше створювати робочі місця для тих, хто потребує додаткової підтримки. Завдяки цим ініціативам уже 3000 людей з інвалідністю отримали роботу й працюють у комфортних і безпечних умовах», — зазначила Юлія Свириденко.
«Створення безбар`єрного суспільства, де кожна дитина та родина має шанс реалізувати свій потенціал, – це інвестиція в сьогодення й майбутнє України. Ми раді підтримати Уряд України на цьому шляху. Ця кампанія несе чітке послання: безбар’єрність — це про можливості для кожного та кожної. Її мета — об’єднати владу, бізнес, суспільство та медіа навколо спільного бачення — де всі можуть все», — зазначив Мунір Мамедзаде, голова представництва ЮНІСЕФ в Україні.
Довідково
Кампанія реалізується в межах Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору
та ініціативи першої леді України Олени Зеленської «Без бар’єрів» за фінансової підтримки Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини (BMZ) через державний банк розвитку KfW.
Дізнайтесь більше про флагманські проекти
міністерств України в межах Національної стратегії.
Якщо ви хочете долучитись до комунікації про безбар’єрність — ви можете скористатись візуальним та сенсовим гайдом
до кампанії та використати візуальні матеріали кампанії.
Підпишіться, щоб отримувати листи.