Найбільше таких питань було озвучено стосовно автошляхів Полтавського району та Полтави.
З проханнями про наведення ладу на прибудинкових територіях та в громадських місцях у зв’язку з неналежним їх санітарним станом зафіксовано 36 заявок. У 26 випадках заявники звертали увагу на неякісну роботу дренажної системи та водовідведення. Як правило, це особливо нагальним є у містах області після сильних опадів.
Крім цього, в межах даної тематики порушувалися питання, пов’язані з необхідністю належного утримання і ремонту електричного обладнання, мереж, освітлення населених пунктів тощо – більше 20 повідомлень.
Найбільш активними залишаються мешканці Полтави – практично кожне друге звернення. Жителі інших міст та громад зверталися в рази менше. Наприклад, Новосанжарської та Лубенської по 12, Глобинської та Кременчуцької – по 10 заяв з кожної.
За підсумками розгляду більшість звернень уже опрацьовано. В межах фінансових можливостей громадами здійснюються заходи з усунення недоліків або визначаються терміни з їх реалізації. Особливо важливим є збереження обсягів та темпів ремонту автошляхів в області, що покращує інфраструктуру та сприяє зменшенню скарг на стан цієї мережі.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.