• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Як призначення належного користувача впливає на обмін 2-річного посвідчення водія

25 червня 2025, 08:30

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
Сервісний Центр МВС (1)

За посвідченням водія стоять місяці навчання, хвилювання на іспитах і перші самостійні кілометри. Водійське, яке видається вперше – це дворічний тест-драйв за кермом.

Якщо отримали посвідчення водія вперше – пам’ятайте! Перші два роки – це, так би мовити, випробувальний термін. У цей час дозволено не більше двох порушень ПДР. Якщо більше – необхідно перескладати теоретичний та практичний іспити в сервісному центрі МВС.

Чому це важливо?

Часто новоспечені водії передають свої автівки у тимчасове користування друзям, рідним чи знайомим. А через 2 роки, коли настає час обміну 2-річного посвідчення на постійне, виявляється, що у його власника  більш як два порушення ПДР. Причина проста: штрафи, зафіксовані в автоматичному режимі, нараховуються не на водія, а на власника авто.

Заступник начальника РСЦ ГСЦ МВС в Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко розповіла: «Ми стикаємось із ситуаціями, коли громадяни приходять обмінювати посвідчення, а дізнаються, що мають забагато порушень. Причому вони навіть не були за кермом. Саме тому так важливо вчасно призначати належного користувача».

Як уникнути проблеми?

Для уникнення чужих штрафів необхідно пошерити авто – тобто призначити належного користувача. Це означає, що в реєстрі буде чітко вказано, хто реально користується авто – і саме на користувача надходитимуть штрафи за порушення ПДР.

Якщо ви власник авто, не ризикуйте своїм посвідченням водіям. Призначайте належного користувача:

  • офлайн у будь-якому сервісному центрі МВС;
  • онлайн з телефона в кілька кліків – у Кабінеті водія або в застосунку Дія.

У власника авто має відображатись свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу в електронному вигляді. А в майбутнього користувача – посвідчення водія відповідної категорії. Також у Дії повинна відображатись ID-картка або закордонний паспорт.

Для призначення належного користувача необхідно виконати такі дії:

  • - авторизуватись у Кабінеті водія або Дії;
  • - власник створює запит на шеринг у вигляді QR-коду або ділиться посиланням;
  • - водій сканує цей код або переходить за посиланням і підтверджує намір стати належним користувачем.

Після цього у належного користувача з’явиться свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.

Нагадуємо, що власник транспортного засобу та його майбутній користувач самостійно визначають термін шерингу. Покрокова інструкція, як скористатись цією опцією, розміщена на сайті Головного сервісного центру МВС у розділі  Послуги.

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.

Поділитись

Теги

сервісні центри МВС

Новина за темою

Експертне дослідження: простий крок, що вбереже від великих проблем
25/06/2025
Цифрові можливості для призначення належного користувача зі смартфона
25/06/2025
Сервісні центри МВС Полтавщини провели понад 12,5 тис. іспитів з початку року: важлива інформація для майбутніх водіїв
25/06/2025

Останні новини

Більше новин
Туристичні локації Полтавщини Туристичні локації Полтавщини
25/06/2025
НТЦ обласного центру: для представників громад проведено навчання з підтримки родин, які зазнали втрат
25/06/2025
В області запрацював благодійний центр «Diaconia ECCB Ukraine»
25/06/2025
Володимир Когут долучився до засідання Штабу з підготовки до осінньо-зимового періоду
25/06/2025
Реформа управління публічними інвестиціями: створено гайд для громад
25/06/2025
Данія стане першою країною, з якою ми запустимо спільне виробництво далекобійних дронів і ракет за межами України – Президент
25/06/2025
«Код Нації» - Тестування на знання Конституції України
25/06/2025
Синоптики попередили про сильний вітер
25/06/2025
Звернення т.в.о. начальника ОВА Володимира Когута з нагоди Дня митної служби
25/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту