• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У листопаді обласним контактним центром опрацьовано понад 800 звернень

08 грудня 2025, 09:15

  • Апарат
Гаряча Лінія (26)

Гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Загалом надійшло 758 дзвінків, кожний десятий – від внутрішньо переміщених осіб.

З урахуванням звернень, надісланих з Урядової гарячої лінії, зареєстровано 820 заяв і скарг. Більше половини з них – питання комунальної тематики, кожне десяте – соціальної сфери.

Через значні ураження об’єктів енергетики на початку місяця Полтавщина на деякий час майже повністю була знеструмлена. В окремих містах та громадах спостерігалися перебої з водо- та теплопостачанням. Унаслідок цього зміст питань у більшості звернень стосувався повноцінного відновлення цих послуг.

Після початку щоденного застосування ГПВ більшість нарікань заявники висловлювали щодо нерівномірного, на їхню думку, розподілу обмежень, тривалого у часі вимкнення послуги електропостачання, частих і не зрозумілих більшості змін графіків протягом доби тощо. Загалом зафіксовано більше 450 подібних скарг.

Актуальними залишаються і прохання жителів громад про надання їм фінансової або гуманітарної підтримки. Усього майже 80 заяв.

Традиційно, фіксувалися питання зі сфери охорони здоров’я, освіти, благоустрою та декомунізації.

Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – кожне друге. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської, Горішньоплавнівської ТГ.

Завершено розгляд більше 500 звернень. Всі заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне п’яте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 9 подяк.

Кожен за потреби має можливість звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 (цілодобово, безкоштовно).

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади
Полтавщина
чат-бот

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/12/2025
Особливою категорією заявників, яким приділяється максимальна увага під час опрацювання звернень, є люди з інвалідністю
08/12/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/12/2025

Останні новини

Більше новин
Відновлено оприлюднення інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань Відновлено оприлюднення інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань
08/12/2025
Робота хабів цифрової освіти на базі бібліотек
08/12/2025
На Полтавщині відбулося засідання за круглим столом «Рівних прав і можливостей»
08/12/2025
Що для вас є найважливішим під час війни
08/12/2025
Рятуйте життя дронами – зустріч із підрозділом наземних дронів «Хартії»
08/12/2025
Мінрозвитку затвердило Типову освітню програму для підготовки фахівців із безбар’єрності
08/12/2025
Платформа «Nazovni» відкрила реєстрацію на пільгову участь у «Salón Gourmets 2026»
08/12/2025
За тиждень на Полтавщині відремонтували ще 13,9 тис. м² доріг місцевого значення
08/12/2025
Коли об’єднуються зусилля, народжується підтримка
08/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту