З урахуванням звернень, надісланих з Урядової гарячої лінії, зареєстровано 820 заяв і скарг. Більше половини з них – питання комунальної тематики, кожне десяте – соціальної сфери.
Через значні ураження об’єктів енергетики на початку місяця Полтавщина на деякий час майже повністю була знеструмлена. В окремих містах та громадах спостерігалися перебої з водо- та теплопостачанням. Унаслідок цього зміст питань у більшості звернень стосувався повноцінного відновлення цих послуг.
Після початку щоденного застосування ГПВ більшість нарікань заявники висловлювали щодо нерівномірного, на їхню думку, розподілу обмежень, тривалого у часі вимкнення послуги електропостачання, частих і не зрозумілих більшості змін графіків протягом доби тощо. Загалом зафіксовано більше 450 подібних скарг.
Актуальними залишаються і прохання жителів громад про надання їм фінансової або гуманітарної підтримки. Усього майже 80 заяв.
Традиційно, фіксувалися питання зі сфери охорони здоров’я, освіти, благоустрою та декомунізації.
Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – кожне друге. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської, Горішньоплавнівської ТГ.
Завершено розгляд більше 500 звернень. Всі заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне п’яте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 9 подяк.
Кожен за потреби має можливість звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.