Порядок приймання звернень від громадян в облдержадміністрації
Приймання звернень громадян, що надходять до облдержадміністрації поштою, здійснюється централізовано у загальному відділі апарату облдержадміністрації.
Листи та звернення громадян розконвертовуються і передаються для розгляду та остаточного вирішення у відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли або надані власноруч заявником, реєструються у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках відповідного програмного забезпечення діловодства на персональних комп’ютерах у відділі роботи зі зверненнями громадян за адресою: м.Полтава, вул.Соборності, 45, кім.136,137.
При її проведенні реєстраційний індекс пропозиції, заяви, скарги зазначається у реєстраційному штампі.
Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника, індекса справи (згідно з номенклатури справ) та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла. За вимогою заявника відповідальний працівник відділу роботи зі зверненнями громадян повідомляє йому реєстраційний номер звернення.