Розпорядок роботи структурного підрозділу облдержадміністрації
Режим діяльності відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації
9.00-10.00- робота з громадянами, надання інформацій щодо розгляду їх звернень, запис на особистий прийом до керівництва облдержадміністрації, отримання письмових звернень, надання роз’яснень на усні звернення, контроль за термінами розгляду звернень виконавцями, підготовка нагадувань;
10.00-13-00 - особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації (відповідно до затверджених графіків);
9.00-9.20 - одержання від керівництва облдержадміністрації відпрацьованої поштової кореспонденції;
9.20-10.20 - опрацювання одержаних від керівництва облдержадміністрації звернень, підготовка їх до розсилки згідно з дорученням;
9.20-10.00 - одержання поштової кореспонденції із загального відділу апарату облдержадміністрації, забезпечення їх обліку в електронному вигляді;
10.00-13.00 – реєстрація, вичитування та визначення короткого змісту звернень, підготовка їх для розгляду керівництвом облдержадміністрації, вичитування отриманих відповідей від виконавців, контроль за термінами виконання, підготовка відповідей у органи влади вищого рівня та заявникам;
13.00 - 13.45 - обідня перерва;
13.45-14.30 - продовження опрацювання звернень громадян; робота телефону „довіри” та телефону для громадян з обмеженими фізичними можливостями;
14.30 - 15.00 – направлення звернень громадян на розгляд керівництву облдержадміністрації та на розсилку до загального відділу апарату облдержадміністрації;
15.00 – отримання нової поштової кореспонденції;
15.10-18.00 – опрацювання нових звернень громадян та підготовка їх для розгляду керівництвом облдержадміністрації, робота з громадянами, підготовка до проведення „гарячої” телефонної лінії згідно з графіком (щосереди з 17.00 до 18.00).