За результатами роботи у травні на гарячі лінії надійшло майже 450 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб. 13 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.
Загалом було зареєстровано 723 заяви і скарги. Структура порушених питань залишається незмінною: сфери соцзахисту – кожне третє та ЖКГ – кожне п’яте.
В першому випадку найбільш нагальними є прохання про надання грошової допомоги, як мешканцям громад, так і родинам з числа ВПО, для вирішення складних побутових умов чи лікування – близько 80. Також, активними є отримувачі державних соціальних допомог – більше 100.
Майже 150 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. Зокрема, надходили нарікання на відсутність послуг – більше 80, у тому числі: електро- та водопостачання – кожне друге. Також, продовжуємо фіксувати наявність певних протиріч між споживачами та надавачами компослуг. Насамперед, це стосувалося нарахувань заборгованість за спожиті електроенергію і газ – більше 20. Не втрачали актуальності запити щодо ремонту ліфтів у Полтаві – 11.
Лідером за кількістю звернень у травні залишилася Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Глобинської, Терешківської та Миргородської ТГ.
Крім того, заявників хвилювали окремі аспекти у сфері охорони здоров’я – близько 50, завершення процесів декомунізації в області – 27 та благоустрою – більше 20.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 600 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне восьме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 9 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.